Λουλουδάτο σημειωματάριο {Floral Notebook}

by - January 07, 2012

Όταν άρχισα να ράβω στη ραπτομηχανή, δηλαδή πριν από ένα χρόνο, ήθελα να ράψω τα πάντα! Δηλαδή ακόμα θέλω, απλά ξέρω πως πρέπει να κάνω ένα βήμα κάθε φορά! 
Έβαλα λοιπόν κάτω τη ραπτομηχανή της γιαγιάς μου...


...και με τα λίγα που είχα μάθει σε ένα δύωρο workshop που είχα παρακολουθήσει προσπάθησα να κάνω κάτι που να έχει έστω μια ευθεία ραφή! Μετά από πολύ κόπο και πολύ ράβε-ξήλωνε κατάφερα να ολοκληρώσω αυτή τη θηκούλα για σημειωματάριο!


Με βόλεψε τόσο πολύ και την κουβαλούσα όλη την ώρα. Έτυχε λοιπόν να την δει η αγαπημένη μου νονά και τη λάτρεψε. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να της κάνω μια.


Το κέντημα δεν είναι το φόρτε μου, αλλά προσπάθησα να κεντήσω τα αρχικά της.
Θα της τη δώσω σήμερα, ελπίζω να της αρέσει!
Το ύφασμα είναι από το ικέα και το λουλουδάκι από κορδελίτσα το έκανα με το σούπερ μηχανηματάκι Hana-Ami Flower Loom.
Φιλάκια πολλά!

You May Also Like

13 σχόλια

  1. Κι εγώ τη λάτρεψα!!!
    Είναι τέλεια!!!!!

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφη! Σίγουρα θα της φανεί πολύ χρήσιμη.

    ReplyDelete
  3. Είναι υπέροχη!!! Πολύ όμορφο και το ύφασμα που χρησιμοποιησες!

    ReplyDelete
  4. Vivika χαίρομαι που σε βρήκα σε αυτό το ζωηρό και χαρούμενο blog.
    Δε φαντάζεσαι πόσο σε ζηλεύω που έχεις αυτήν την τρομερή ραπτομηχανή, αλλά και την ικανότητα να την χειριστείς! Όπως καταλαβαίνεις... δηλώνω άσχετη. Έχω πάρει μάλιστα ένα βιβλίο ραπτικής τώρα τελευταία, μπας και ξεστραβωθώ!
    Καλή χρονιά με υγεία, χαμόγελα και πολλές δημιουργίες!

    ReplyDelete
  5. Μα πάρα πολύ όμορφο σημειωματάριο!!!!

    Ζηλεύωωωωω..... ραπτομηχανές και ραπτική δεν με συμπαθούν καθόλου μα καθόλου, χεχεχε

    Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  6. καλημερα..πρωτον πανεμορφη η μηχανη της γιαγιας..το εκανες πανεμορφο..και το λουλουδι τελοιο...να περνας καλα..φιλια

    ReplyDelete
  7. Vivika καλώς σε βρήκα!!! Τι όμορφο blog και τι όμορφο ταξίδι είναι αυτό που έκανες!!!! Εγώ από ραπτική δεν έχω ιδέα γι αυτό κι ενθουσιάστηκα με το σημειωματάριο σου!!! Μπράβο σου γλυκιά μου ο επιμένων νικά!!! Η νονά σου θα ξετρελαθεί!!!!. Φιλιάαααααααααα..............

    ReplyDelete
  8. Η ραπτομηχανή σου είναι θεά.... Υπέροχη!!! Και τα σημειωματάριά σου είναι πολύ όμορφα και χρηστικά... Να φανταστείς, εγώ σταμάτησα να ράβω από τότε που έδωσα τη ραπτομηχανή της γιαγιάς μου και αγόρασα καινούργια...

    ReplyDelete
  9. 1. Ζηλεύω την ραπτομηχανή σου!
    2. Το σημειωματάριο σου είναι πανέμορφο.
    3. Αύτο το γκατζετάκι για τα λουλούδια δεν το είχα υπόψιν μου...

    thanks:D

    ReplyDelete
  10. πανέμορφο Βιβίκα μου!!!μπράβο σου!!!ευχαριστούμε και για το ταξιδάκι!!!υπέροχες φωτό!!φιλάκια και καλή χρονιά!!

    ReplyDelete
  11. Βιβίκα καλησπέρα!! Μου αρέσει πολύ το σημειωματάριο και το λουλουδάκι σου!! Μπράβο!!

    ReplyDelete
  12. Πάρα μα πάρα πολύ όμορφες και οι δύο!!

    ReplyDelete