Το δικό μου το συρτάρι...

by - May 12, 2012

Μετά από πολύ ψάξιμο, ατέλειωτες γύρες στη γειτονιά (και όχι μόνο!) βρέθηκε το συρτάρι που έψαχνα! Και ήταν ακόμα καλύτερο απ' όσο το φανταζόμουν. Έτσι λοιπόν κατευθείαν στρώθηκα στη δουλειά! Και ντανταν:


Επένδυση από φελλό, πινέζες στολισμένες με λουλούδια και φυλλαράκια, μολυβοθήκη ντυμένη με καλτσούλα και ένα χταποδάκι (ο Παντελής) διαβάζει τα ανέκδοτα για την παραλία.  Θυμάστε που σας είπα ότι έκανα την πρώτη μου απόπειρα ντεκουπάζ; Ιδού το αποτέλεσμα, στα πλαινά του συρταριού λωριδίτσες λουλουδάτες!

Το συρτάρι μου είναι έτοιμο να πάει μαζί με τα υπόλοιπα στη Μονή Λαζαριστών, για την έκθεση που οργάνωσε η Ρένα!

Και μην ξεχνάτε τον ροζ διαγωνισμό!



You May Also Like

27 σχόλια

  1. Γλύκα έγινε Βιβίκα μου!!
    Και τι όμορφο σχήμα έχει!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ReplyDelete
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΒΙΚΑ ΜΟΥ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ!!!!!!
    ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!!
    ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ReplyDelete
  3. έχεις τοοοοοσοο ταλέντο!!! :)
    υπέροχο!

    ReplyDelete
  4. Μπράβο Βιβίκα μου!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Πάρα πολύ όμορφο Βιβίκα μου!!!!μπράβο σου!!!!

    ReplyDelete
  6. Καταπληκτικό το συρτάρι σου Βιβίκα!!!μπράβο σου!!!!

    ReplyDelete
  7. Τελευταίες και καταιδρωμένες εσύ κι εγώ με τα συρτάρια μας. Έγινε πολύ όμορφο και έχει και τέλειο σχήμα.

    ReplyDelete
  8. Άχ...τί όμορφο το συρτάρι σου..!!!...και πολύ πρακτικό !!! Έξυπνη ιδέα !!!
    Μπράβο σου Βιβίκα !!! Έυχομαι να προλάβω να πάρω μέρος στο ρόζ σου διαγωνισμό !! Φιλάκια !!

    ReplyDelete
  9. Πολύ όμορφο το συρτάρι σου Βιβή! Καλή συμμετοχή αν έχεις! Ο Παντελής είναι γλύκα!! Φιλιά!

    ReplyDelete
  10. τι ζουζουνιαρικο βιβη μου!!!

    ReplyDelete
  11. ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΒΙΒΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ Η ΚΟΡΔΕΛΙΤΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΑΨΟΓΑ.ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!

    ReplyDelete
  12. Άψογο όπως πάντα!!! Ζηλεύω λιγάκι τον Παντελή!!! @ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ,αν νομίζετε ότι είστε τελευταίες απατάστε... εγώ δεν το ξεκίνησα καν!!!! Η μανούλα με κυνηγάει από πίσω, χιχιχιχι. Καλό Σαββατόβραδο σε όλες!!!

    ReplyDelete
  13. Τ.έ.λ.ε.ι.ο. το συρταράκι σου! Πάρα πολύ γλυκό!!!

    ReplyDelete
  14. ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΒΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ .....ΑΡΓΗΣΕΣ ΑΛΛΑ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟ ΚΑΜΠΥΛΩΤΌ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ReplyDelete
  15. Πολύ ομορφούλι το συρταρούλι!

    ReplyDelete
  16. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ VIVIKA ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ReplyDelete
  17. Vivika, το συρταράκι σου, πολύ ωραίο. Και ο Παντελής, το χταποδάκι, ο πιο...ναζιάρης κάτοικός του!
    Καλή Κυριακή.

    ReplyDelete
  18. φωναζει απο μακρια οτι ειναι δικο σου..υπεροχο με τον τροπο τον δικο σου..να σε καλα ματια μου..φιλια πολλα

    ReplyDelete
  19. πολύ όμορφο!!!!!σε λίγες μέρες θα δείς και το δικό μου!

    ReplyDelete
  20. Πάαααααρα πολύ όμορφο και πολύ ξεχωριστό!!! Μπράβο σου Βιβίκα!!!

    ReplyDelete
  21. Καλησπέρα Vivika!!!Τέλειο έγινε το συρταράκι σου με απλές καθημερινές εικόνες που τις παρουσιάζεις με έναν πολύ όμορφο και ιδιαίτερα ευδιάθετο τρόπο!Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  22. Τι ομορφο που εγινε!!!
    Μπραβο Βιβικα!
    Τα πλεκτουλια σου ειναι αντι για απλες πινεζες?
    Πολυ εξυπνο!
    Φιλια!!!
    -vailie-

    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Βιβίκα μου είναι υπέροχο!!!Φανταστικό!!
    Το λατρεύω!

    ReplyDelete
  24. Κατ'αρχάς είναι πολύ όμορφό το συρταράκι και ιδιαίτερα ο Παντελής!!!!! Καλή επιτυχία στη Μονή Λαζαριστών! Μακάρι να προλάβω να περάσω

    ReplyDelete