Journaling {part one}, Μια φωτογραφία την ημέρα {Μέρος Πέμπτο}

by - June 04, 2012

Καινούργιος μήνας καινούργια πρόκληση!  Η Janel από το run with scissors διοργανώνει το 3ο ετήσιο "30 Days Journal Challenge". Κάθε μέρα ένα διαφορετικό θέμα για journaling (σε ελεύθερη μετάφραση κράτημα ενός καλλιτεχνικού ημερολογίου). Είναι πολύ όμορφη εμπειρία, μπορείτε να δείτε το περσινό μου ημερολόγιο εδώ

 1η Μέρα: Δημιούργησε μια εισαγωγική σελίδα!
Ένα απλό μπλε τετράδιο τα αγαπημένα μου μαρκαδοράκια και ξεκινάμε! 
(Μου μάκρυνα λίγο τα μαλλιά αλλά δεν γινόταν, σαν αγόρι έμοιαζα αλλιώς!)

2η Μέρα: Δημιούργησε 3 με 5 λογικούς στόχους γι' αυτην την πρόκληση
Να το διασκεδάσω, να δοκιμάσω νέα πράγματα, να είμαι δημιουργική και να το κάνω όμορφο!

3η μέρα: Κάνε ακροστοιχίδα το όνομά σου και πες λίγα πράγματα για σένα
Αυτό ήταν πολύ δύσκολο και αυτό το k, αχ αυτό το k. Το μόνο που μου ερχόταν να γράψω ήταν killer!

Φυσικά και μπορεί οποιοσδήποτε να πάρει μέρος! Υπάρχει και γκρουπ στο flickr που μπορείτε να δείτε τις δημιουργίες όλων όσων συμμετέχουν!

Όχι δεν τις ξέχασα τις τελευταίες μέρες της φωτογραφικής πρόκλησης του Μαΐου!

28η μέρα: Ο καιρός σήμερα
Αίθριος με αραιή συννεφιά. Πολύ αραιή όμως!

29η μέρα: Ένας αριθμος
Το τέσσερα είναι ο αγαπημένος μου αριθμός.

30η μέρα: Η προσωπικότητα σου
Δηλαδή σε μια φωτογραφία πρέπει να δείξω όλη μου την προσωπικότητα; Πριτς κοκό!

31η μέρα: Κάτι όμορφο
Μπορεί να μην ήταν ακόμα όμορφο, αλλά έγινε... Θα σας δείξω αύριο!

You May Also Like

12 σχόλια

  1. βιβικα ειναι τελεια

    ReplyDelete
  2. Βιβίκα όλα είναι πολύ όμορφα ,αλλά δε χορταίνω να βλέπω τα σχέδια που κάνεις στο χαρτί!σε φιλώ!

    ReplyDelete
  3. Νταξει πακετάκι το ξεκινάω και εγω το προτζεκτ με το ημερολογιο!

    ReplyDelete
  4. Καλά Βιβίκα είσαι αστέρι... δεν σε ξέρω αλλά από αυτά που βλέπω είσαι μεγάλο ταλεντάκι. Σε παρακολουθούμε με χαρά. Callie by Anthomeli

    ReplyDelete
  5. To παίρνω πίσω... ταλεντάρα εννοούσα... μόλις είδα την περσινή σου πρόκληση!!Callie by Anthomeli

    ReplyDelete
  6. χαχαχαχα!!!! Τέλεια όλα! Το περσινό, τα φετινά...είσαι άπαιχτη!!!!! Λες να το δοκιμάσω κι εγώ??

    ReplyDelete
  7. Χαχαχα τέλεια! Κι εγώ λατρεύω το 4.
    Βρε είσαι είσαι πολυτάλαντη έτσι;! Τι έκατσες κι έφτιαξες!! Μπράβο, απλά καταπληκτικά!

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραία είναι όλα!!!!

    ReplyDelete
  9. Ααα,καλααα! Κοπελια, δεν παιζεσαι! Απο creativity και πρωτοτυπια σκιζειςςςςςςς!!!!
    Πολυ μου αρεσουν τα νεροκοριτσακια σου και εχεις τοοοση πλακα!
    Μπραβο σου, Βιβικα μας! ;ο)
    γλυκεια καλημεραααα!!!!!

    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. A,μηπως ετοιμαζεις καμηλοπαρδαλιτσα? Αχ, ανυπομονω να την δω ολοκληρωμενη! Ειναι τοσο υπεροχα ζωα.... ;o)
    Μακια!

    -vailie-

    ReplyDelete
  11. Τί υπέροχη πρόκληση είναι αυτή;; Πρώτη φορά τη βλέπω! Τα σκίτσα σου τέλεια! Το ίδιο και οι φωτογραφίες, το κουκλάκι που ετοιμάζεις..! Συμφωνώ με την L. Τι πολυτάλαντο κορίτσι που είσαι!! Μπράβο!! Αν έχεις λόξιγκα εγώ θα φταίω.. συγγνώμη!!!! χαχα! Φιλάκια!!

    ReplyDelete